24 Nisan 2015 Cuma

Kitap Yorumu // KEŞKE SENDEN NEFRET EDEBİLSEYDİM

''Keşke Senden Nefret Edebilseydim''i dün bitirdim. O yüzden hemen yorumunu blogumda paylaşmak istedim. 

Blogumdaki ilk kitap yorumum :') 

   ''Keşke Senden Nefret Edebilseydim''i dün bitirdim. O yüzden hemen yorumunu blogumda paylaşmak istedim. Kitabın konusu bence çok ilginç ve kitabı genel olarak beğendim. Zaten 300 sayfalık kısa bir kitap. 

Kitabın konusuna gelirsek, 
Gemma adında ana karakter bir kızımız var (neden hep kız ana karakterler) Ailesiyle Vietnam'a gitmek üzere havaalanında. Kahve alırken bir adamla karşılaşıyor, adam (Ty)kızın kahvesine ilaç katıyor ve onu kaçırıyor. Kimsenin bilmediği, haritada bile olmayan bir araziye. Ve kızın onu sevmesini bekliyor. Bu kitap ise Gemma'nın Ty'a yazdığı mektup. 


Neden bilmiyorum ama arkasını görmek isteyeceğinizi düşündüm...



Klasik Bihter instagram fotoğrafları.

    Kitabı beğendim ben. Puan vermem gerekseydi 3.5/5 verirdim. Evet bu kitabı beğenmiş halim. 
    Son okuduklarım arasında en ilginç konulu olandı ama itiraf etmeliyim ki baya bi atlayarak okudum. Çünkü kitap doğal ortamda geçiyor ve benim asıl ilgilendiğim ikisinin arasındaki ilişkiyken kitapta çok fazla ot, çiçek, böcek bilgisi var. O kısımlarda sıkıldığım ve gereksiz bulduğum için atladım. Onun dışında eğer bir aşk hikayesi bekliyorsanız, beklentilerinizi karşılayamayabilir. Yine de konusundan dolayı tavsiye edebileceğim bir kitap. 




SPOILER




Kitabı alırken ben kızın adama hemen aşık olacağını düşünmüştüm ama öyle olmadı. İyi ki olmadı. Çünkü o zaman kitabı beğenmezdim. Sonuçta Ty kızı kaçırıyor. Ne kadar muhteşem, zeki, yakışıklı birinden de bahsetsek ADAM SAPIK. Neyse ki bu kitapta kız biraz akıllı çıktı. 

2 yorum:

  1. Ah ah, favori kitabımdır kendileri :D :') İlk blog yorumun hayırlı olsun *-*

    YanıtlaSil